Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Kunci Kereta

Kejadian ni baru ajer terjadi... jam 5.50 petang. Aku bersiap sedia untuk mengambil anak di sekolah... cari punya cari kunci... tak jumpa. Akhir sekali...jalan terakhir..aku lihat di dalam kereta. Sah kunci kereta tertinggal di dalam... uwaaaa... anak-anak aku siapa nak jemput. Kunci pendua...aku cari tak jumpa jumpa. Kunci ni..time kita memerlukan time tu le....tak der...time diperlukan... langsung x jumpa.

Aku risau betul... dah le anak aku balik pukul 6.30.... husband aku keluar dari kilang pukul 6.15... dari bandar seri alam ke pulai indah.... memang konpirm x sempat. Aku doa.. anak-anak aku jangan jalan kemana-mana? Duduk sahaja di situ.....menunggu ayahnya datang.

Bila berlaku macam ni... time ni le aku terfikir untuk membeli motor....di saat kecemasan ada gak...kenderaan sebagai galang gantinya.