Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Kabinet






Tiga perkara yang asas sebelum berpindah rumah... ialah Grill bagi tujuan keselamatan diri dan keluarga dan juga harta benda...Lampu dan Kipas... dan yang terakhir sekali ialah kabinet. Bagi sesiapa ya ng berpindah rumah baru..atau mengubahsuai rumah...kabinet memainkan peranan yang penting dalam kekemasan sesebuah rumah. Maka tidak hairan le...ramai yang sanggup berbelanja habis-habisan bagi membuat kabinet... mengikut citarasa yang diidamkan si pemilik rumah.

Kabinet adalah satu tempat penyimpanan yang efisien...agar barang-barang dapat disusun atur dengan kemas...tidak berselerak...dan yang utamanya..rumah nampak luas.

Bagi aku...kabinet ni..kalau sesiapa yang mampu..boleh le terus membuatnya. Buat kabinet ni..bukannya setakat RM100 ajer...paling murah yang aku lihat untuk 10 kaki atas dan 10 kaki bawah.... ialah RM2400. Dari segi kualiti..belum pasti samada yang baik atau tidak. Aku berminat dengan aluminium dan glass... untuk dapaur sebesar 10 kaki sahaja.... atas bawah... termasuk table top...RM7000...tiu untuk dapur kering sahaja.... belum lagi dapaur basah. Tapi aku nasihatkan....kita buat pemantauan terlebih dahulu.... biar le orang lain buat dulu... yang penting..kita berpuas hati...dengan bernilai dengan nilai ringgit yang dikeluarkan. Bak kata pepeatah.. "Alah Membeli Menang Memakai"...Biar Lambat..Asalkan Selamat..dan Berpuas Hati