Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Makhluk Halus...aka Hantu

Aku ni memang manusia paling penakot...cerita hantu ke..buku cerita hantu ke semua aku tak baca dan menonton.. Minta maaf banyak2 le... Aku ni jenis orang yang lemah semangat...dari aku susahkan orang lain.. Baik aku kawal diri sendiri dari menonton dan membaca mengenai benda2 ni semua. Aku ni susah nak percaya kalo gambar2 yang tiba-tiba terselit plak makhluk halus atau hantu. Dunia moden semua bole buat...itu tanggapan aku.

Malam tadi... Susah sangat nak tido..aku pun belek2 le gambar yang ditangkap oleh suami aku...menggunakan telepin canggih dia tu... Samsung Note...tengah belek satu persatu..m nak gugur jantung aku...melihat sekeping gambar yg ditangkap oleh suami aku. Mula2 aku ingat gambar ini di edit...tapi bila dibelek dan diteliti...astarafirullahhalhazim... Makkhluk halus tu... Dengan muka yang pucat..baju putih dan rambut yang mengerbang..naik hulu roma aku... Tapi aku tak nak melenting..aku terus bangunkan husband aku..bertanyakan mengenai gambar tu...husband aku pun terperanjat. Tapi aku tak bole nak uplodekan gambar tu atas dasar rahsia .... Takut disalahtafsir dan digembur2kan...biarlah aku simpan untuk tujuan simpanan dan rujukan. Inilah pengalaman yang palibg takut aku rasa selama aku hidup ni.... YA Allah Kau Lindungilah kami...hambaMu Yang Lemah Ini. AMIN