Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Sakit KepalaSakit Kepala

Dah lama rasanya x update blog ni... Bukan apa..masalah kesihatan yg tidak mengizinkan.. Baru2 ni aku cuti sakit selama dua hari... Dah tak tahan sangat baru aku pergi jumpa doktor.. Kalo tak sakit sangat..memang sure aku tak pergi.. Mengenangkan anak2 murid yang bakal mengambil pmr..banyak topik dan kerja kursus perlu diselesaikan.

Jumpa doktor semuanya ok..tekanan darah..kencing manis..semput pun tak ada...cuma malam aje le semput. Sampaukan doktor suruh scan kepala..coz dia hairan aku sakit sangat2 sampai ke kepala. Tak tahan sangat..aku mengambil keputusan menelefon ibu aku..untuk berubat secara islam. Alhamdullillah...selepas berubat secara islam.. Sakit kepala aku ni beransur pulih..kalo tak macam nak pecah dan macam mendidih kepala ni. Selepas membaca benerapa ayat... Alhamdulillah... Antara ayat yang aku amalkan ialah ayat kursi..al fatihah..yaasin..surah al hasy..selawat syifa dan doa nabi sulaiman... Coz antara tanda2 gangguan jin atau syaitan ialah sakit kepala dari tengkuk hingga ke umbun kepala... Sakit pinggang dan mata...dan perubatan modern tidak dapat mengenalpasti punca penyakit dan mengandaikan kita hanyalah migrain.

Sebagai orang islam.. Sometime kita kena gak berubat cara islam..coz di dalam al quran banyak ayat2 yang diturunkan adalah ubat dan penawar kepada beberapa penyakit..yang penting kita kena yakin dengan kekuasaan Allah. Duduk=2;di rumahbtu bukak lah ayat-ayat rukyah atau bacaan mengaji...especially surah al baqarah.