Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Plaster Siling


Hah ni le plaster siling rumah aku... aku ambik yang simple ajer... yang ada bunga2 aku dah tak kenan... mungkin orang lain kenan...tapi mata aku yang tak kenan... tak pe.. semua orang mempunyai citarasa mereka sendiri.

Satu hari ajer ... tokey dah siapkan plaster siling ni. Tapi bab mengecat makan masa 2 hari... sebab dia buat 3 lapisan cat. Lampu kat plaster siling tu... husband aku yang buat... sebab tu memang kepakaran dia...dalam bidang elektrik... bila lagi nak tunjuk hebat depan anak2...anak2 aku ialah pekerja husband aku.

Boleh le.... ni le yang aku mampu... buat bender ni pun nak dekat RM900... padahal murah.....sebab x tau nak buat.. terpaksa le aku order ajer... yang penting duitnya...kalau duit banyak... pilih le design macam mana kita nak... ikutr bajet korang le....