Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Kucingku Beranak Lagi


5.1.2011 yang lalu..kucing aku si Topeng telah melahirkan anak sebanyak 5 ekor...empat ekor berwarna hitam dan sekor kelabu. Anak2 kucing ni membesar dengan baik... tapi entah kenapa....bila aku start sakit....kucing2 ni pun sakit...akhirnya semuanya mati. Yang syoknyer..selalunya husband aku jadi "Undertaker" untuk kucing2 ni...tapi agaknya mak kucing ni kesiankan husband aku... habes dibaham semua anaknya. Dah selesai tugas husband aku.

Hari ini.... 31.1.2011...kucing aku seeko0r lagi.. si Dubuk Kuning melahirkan anak yang begitu comel... warnanyer memang cute. Hopefully kucing2 ni hidup dan membesar dengan baik...bagi aku kucing2 ni membawa rezeki.. dan sebagai amal kita di dunia ini...salah satu cara nak dapat pahala. Bukan susah pun nak cari pahala... bagi makan yang cukup...tempat perlindungan... dan sebaginya. Kucing juga salah satu terapi untuk tidak membiarkan rumah kita dalam keadaan kosong....

Ni ada sekor lagi tunggu turn nak bersalin....hai tak tau le...bila lagi. Rasa2nya dan dekat dah ni.....