Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Pendidikan Khas SMK Taman Sutera






SMK Taman Sutera
Jalan Pahlawan 4
Taman Ungku Tun Aminah
81200 Johor Bahru.

Dari luar..nampak sekolah ni bising mengalahkan sekolah tadika... tapi jangan tak percaya..dicelah kebisingan pelajar-pelajar sekolah ini... ada seramai 69 orang pelajar pendidikan khas masalah pendengaran dan pertuturan dengan diterajui oleh seorang Guru Penolong Kanan Pendidikan Khas, 18 Guru Pendidikan Khas dan 4 orang Pembantu Pengurusan Murid.

Tahun ini..aku dipertanggungjawabkan menjadi guru Kelas 2 Khas 2... students aku 5 orang saje...3 lelaki dan 2 perempuan...Alhamdullillah..bebudak ni semuanya ok. Tahun ini gak.. aku kena ajar subjek biasa aku le.. Maths F2, F3, Geografi yang sememangnya aku pajak... semua kelas F2, Kemahiran Hidup F2..yang sememangnya subjek opsyen aku masa di maktab...dan subjek baru... B.Inggeris F2.

Students aku ni kalo ditengok betul2... perghh memang le hensom dan cantek. Kuasa Allah SWT..walaupun mereka ini mempunyai kekurangan..namun Allah Maha Adil... tidak semua manusia dilahirkan tidak sempurna... masih ada kelebihan yang Allah kurniakan kepada mereka ini.

Bagi sesiapa yang berminat dengan kod tangan.... jom2 le kita belajar bahasa isyarat yang sungguh menakjubkan ini. Post aku yang lepas aku ada selitkan kod tangan bagi A-Z dan 1-10.,,,yang penting kita kena tahu asas yang paling utama ini disamping minat yang tinggi untuk mempelajari bahasa isyarat yang unik dan indah ini.