Asmaaul Husna ( اسماء الله الحسنى)

  Download this mp3 from Beemp3.com

Junior Kucing Ku - Hachiko: A Dog's Story







Bila akutengok clip video ni...aku sedeh sangat2...lagi diulang lagi banyak aku menangis. Muka anjing ni..ada gak le iras2 kucing aku si Junior. Kucing aku si Junior ni.. anak Aciq dan Tompok. Kucing ni memang le bijak...macam mana aku x cakap dia bijak.. buang air semuanya dalam tandas... pandai ambil hati orang.

Tapi perjalanan hidup kucing aku ni memang sedeh.... Junior pernah dibelasah dengan kayu..oleh manusia yang kejam....sampaikan mulut dan dagunya koyak rabak..habes giginya...ingat lagi aku...husband aku bawa Junior ke Klinik Haiwanh Kerajaan...namun doktor2 tidak mampu untuk mengubatinya... akhirnya aku bawa dia ke Klinik Swasta...Alhamdullillah....doktor mampau membuatnya...walaupun kosnya menelan belanja yang agak mahal....berkat kesabaran kami..dan dengan izin dari Allah SWT...akhornya Junior sihat seperti sedia kala....

Sebelum mkucing kesayangan aku ni...menghembuskan nafasnya..sekali lagi kami dikejutkan...kali ini Junior disyaki mengalami sakit batu karang.... kucing pun ada penyakit ini. Junior dibedah...untuk membuatkan batu karangnya...setiap ahri husband aku memberinya ubat dan menyedut air kencingnya...makanan yang mahal diberikan...akhirnya Junior nampak hampir sihat... tapi...kegagahannya sebenarnya menunjukkan..bahawa dia akan meninggalkan aku buat selama-lamanya. Kesedihan aku atas kehilangannya tidak pernah padam dan putus.... setiap kali aku melihat gambar dia...pasti air mata ini akan mengalir. Mama sayang Junior.